معرفی آی تی پیک

شرکت آی تی پیک شرکتی نرم‌افزاری است که از اردیبهشت ماه سال 1390 به طور رسمی کار خود را آغاز کرد. این شرکت در مسیر توسعه فراگیری مالی پیش می‌رود و آنچه انجام می‌دهد تهیه بسترهای زیرساختی نهادهای مالی و ارائه محصولات مالی فناورانه به مصرف‌کننده است. شرکت آی تی پیک با سرلوحه قرار دادن "مقیاس‌پذیری" و "توسعه‌گرایی" در پاسخگویی به نیازهای صنعت مالی و بانکی، بستر زیرساخت نرم‌افزاری را برای انجام عملیات بانکی به چندین بانک و سازمان در کشور ارائه داده است. همچنین، با به‌کارگیری تکنولوژی سبب شده که این بانک‌ها بتوانند سرویس‌هایی را بر اساس نیازهای مشتریان خود تعریف کنند و به آنها ارائه دهند. شیوه شرکت آی تی پیک در پاسخ به مسائل صنعت بانک و سازمان‌ها، ارائه راهکارهای جامع و فناورانه است. شرکت آی تی پیک همچنین با ایجاد بسترهای فناورانه و استفاده از تکنولوژی برای توسعه فناوری صنعت مالی تلاش می‌کند تا دسترسی همیشگی و عادلانه همه افراد جامعه به خدمات مالی را فراهم کند.

فلسفه وجودی آی تی پیک: توسعه فراگیری مالی

آی تی پیک، فراگیری مالی را سرلوحه خود برای توسعه قرار داده و در مسیر فراگیری مالی از فناوری و تکنولوژی بهره می‌برد تا خدمات مالی را سریع و آسان در دسترس مردم قرار دهد. آی تی پیک به‌دنبال آن است تا بین خدمت مالی و دغدغه و نیاز افراد، فصل مشترک جدیدی بسازد تا کاربران بتوانند خدمات‌ مالی را در فرایندی عادلانه، قاعده‌مند و دسترس‌پذیر از هر نقطه و در هر لحظه از شبانه‌روز دریافت کنند. جامعه هدف آی تی پیک در مسیر توسعه فراگیری مالی؛ ابتدا آن بخش از افراد جامعه است که تاکنون نتوانسته‌اند در فضایی عادلانه به خدمات مالی و بانکی دسترسی داشته باشند؛ آن دسته از هموطنان که حساب بانکی دارند اما تاکنون قادر به دریافت خدمات بانکی به‌ویژه اعتبارات و تسهیلات نبوده‌اند. همچنین خدمت‌رسانی به هموطنان در شهرهای کوچک و مناطق روستایی از دیگر اهداف آی تی پیک در مسیر توسعه فراگیری مالی است.

آی تی پیک و شرکای تجاری

آی تی پیک در همکاری‌های تجاری خود با سرلوحه قراردادن همراهی و پشتیبانی، هم‌افزایی و آینده‌نگری به مشتریان خود به‌عنوان شریک تجاری نگاه می‌کند در این نگاه آی تی پیک، آنچه که همواره مورد تاکید است تلاش برای ایجاد محیطی تعاملی، سازنده و شفاف در مسیر خلق ارزش است تا علاوه بر رفع نیازها و خواسته‌های مطرح شده توسط شرکای تجاری، مسیر پاسخگویی به نیازهای ثانویه شکل گرفته نیز هموار باقی بماند تا پاسخ نیازهای آینده مشتریانی که از شرکای تجاری خدمات می‌گیرند بدون پاسخ نماند و برای آن تدابیری وجود داشته باشد.

ماحصل الگوی فکری آی تی پیک